باسلام بنده مالک یک واحد آپارتمان هستم که الان ممدت شش ماه هست که مستاجر جدید ساکن شده و زمان تحویل از مستاجر قبلی و تحویل به مستاجر جدید به دلیل مشکلات شخصی و دوری راه نتونستم اینکار رو انجام بدم و بنگاهی که امین بنده بوده و از خرید خونه تا اجاره دادن ها همگی به دست ایشون انجام شده اینکار رو از طرف من کردند و یکی از اقوام خود رو ساکن جدید کردند و زمان تحویل گرفتن از مستاجر قبلی ایشون گفتند همه چی درست بوده و تحویل بعدی دادند.الان بعد از شش ماه مستاجر و بنگاهی میگن پکیج خراب شده و پوسیدگی داشته درصورتی که سالم تحویل داده شده و مشکلی نداشته و بدون اطلاع بنده رفتن تعمیر کردن و هزینه هنگفتی رو اعلام میکنن و اجاره این ماه هم پرداخت نکردن و میگن تا پولو ندی نمیدم اجاررو.من واقعا نمیدونم چکار باید بکنم.البته قرارداد دارم و در قرارداد سالم تحویل داده شده.راهممایی کنید سپاسگزارم
هزینه تعمیر پکیج در صورتی که خرابی ناشی از تعدی یا تفریط مستاجر نباشد بر عهده موجر است
15:09:56 1402/8/23
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.