سلام
خیلی ممنونم از جوابگویی شما
شرکت مشکلی ندارم فقط میگه اصل برگه رو تحویل این آقا دادیم که ایشون کپی شو به من داده
داخل سیستم هیچ جایی حتی راهور و بهمن موتور این ماشین بدهکاری ندارن
الان مسعله مهم البته فکر میکنم همون وکالت ما باشه که تموم شده
که این آقا حتی جواب تلفن ما رو نمیده
این آقا استان فارس هستند .نور آباد
آیا میتونه بره درخواست بده ماشین مارو بخوابانند
با اینکه من مدرک دارم 2 بار جهت تعویض پلاک اقدام کردم و حتی جریمه های ایشون .مالیاتی و عوارض شهرداری که مال ایشون بوده رو هم پرداخت کردم