مشاوره حقوقی رایگان - اضافه کاری

باسلام و احترام به استحضار میرساند با توجه به دستور مدیرعامل از اضافه کار فردی در شرکت ممانعت میشود ولی ایشان میفرماید که باید کتبا اعلام گردد. لذا خواهشمند است بفرمایید حتما کتبی باید اعلام گردد یا شفاها هم میشود به ایشان اضافه کاری نداد. ممنونم

پاسخ ها:


با درود پرسشگر ارجمندسوال ابهام دارد

12:53:14   1402/1/31

سوالات مرتبط

عدم دریافت اضافه کاری و‌ ماموریت
با سلام، من نیروی مامور بخدمت از طرف یک شرکت خصوصی در یک نهاد دولتی هستم. بعد از چند سال کار کردن بدلیل مشکلات‌بوجود آمده( بین شرکت و اداره) ای که در آن کار میکنم، شرکت با حذف اضافه کار و ماموریت...
مطالبه اضافه کاری
سلام من نزدیک به دو سال هست با یک شرکت خصوصی کار میکنم و محل کارم در پروژه صنعتی هست با توجه به شرایط کار پروژه در هر ماه بیش از 250 ساعت در کارگاه حضور دارم و توافق اولیه من با کارفرما طبق ساعت ادا...
عدم پرداخت اضافه کاری توسط ناجا
سلام از پرسنل ناجا هستم که به صورت شیفتی 12در24 خدمت میکنم میخام بدونم ساعت کاری نیروهای مسلح چند ساعت در هفته است واینکه چطور پیگیر مطالبات خود باشم وایا به نتیجه میرسم...
عدم انعقاد قراداد کتبی
سلام من حدود دو سال هست با یک شرکت طراحی کارم می کنم که البته دفتر این شرکت تهران هست و من از طرف این شرکت در پروژه ای در استان هرمزگان مسقر هستم و بیمه من در تهران پرداخت می شود و چون من از دفتر دور...
اضافه کاری
با سلام بنده به صورت قراردادی موقت قانون کار کارمند بانک هستم و دارای 10 سال سابقه کار در بانک را دارم و در این مدت بانک همیشه از پرداخت اضافه کار کارکنان به دلایل گوناگون سرباز می زند این در حالی می ...