با سلام
در زمانی که مشروبات الکلی مصرف میکنه و شما را مورد ضرب و شتم قرار میده با 110 تماس بگیرید و موضوع را صورتجلسه کنید و ممکن است اگر پلیس در حین درگیری بیاد و برادرتون رو ببینه دستگیر کنه .
به هر حال بعد از صورتجلسه کلانتری می توانید در وقت اداره به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید و با عنوان توهین و فحاشی و ضرب و شتم عمدی شکایت کنید.