درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - آزار و اذیت توسط برادر

سلام من 14 سالم هست و برادرم 17 ما هر روز دعوا داریم حتی وقتی که یک روز هم دعوا نداریم میگه امروز اذیتی نکردم و میاد منو کتک میزنه واقعا دیگه خسته شدیم حتی مادرم رو هم میزنه ایا میشه شکایت کرد ؟

پاسخ ها

بله منعی ندارد مادرتان شاکی بشوند

سوالات مرتبط

وکلای متخصص