سلام خودروی صفر از ایران خودرو دریافت کرده ایم و 3 روز بعد متوجه ایراد در مونتاژ (در جلو کج و نامتقارن هست) و در صندوق عقب (کج و نامتقارن)شدیم که درها اصلا قالب بدنه نیست و درز دارد که فقط باید تعویض شود و قبلا به نمایندگی مراجعه شده و خودم از طریق سایت به شرکت ثبت شکایت کرده ام و خدمات پس از فروش تماس داشته برای نظر سنجی کیفیت خودرو که ایرادات به اطلاع واحدرسیده است که نه واحد پس از فروش و نه در روزهای اول نمایندگی هیچگونه راهنمایی برای تعویض خودرو نداشته و الان سه ماه از تحویل خودرو گذشته و کارکرد ماشین 1100 کیلومتر است و دارای گارانتی رنگ و بدنه سه ساله شرکت میباشد و درضمن ماشین پیش فروش یکساله بوده و در قرار داد اول 207 سقف شیشه ای بوده که بعد از تاخیر در تحویل ماشین برای تسریع در تحویل ماشین به طرح تبدیل اختیاری به سقف فلزی فرمان هیدرولیکی درخواست دادیم که از طریق پیامک شرکت اطلاع رسانی شده بود و خواهشا بفرمایید از چه روشی امکان تعویض خودرو میباشد
باسلام.بنده ماشین صفری از یک شخص قولنانه کردم ک هنوز برگ سبز و کارت خودرو با گذشت 6روز کاری از زمان تحویل خوردو ازکارخانه توسط ان شخص نیامده،باتوجه ب اینکه درقولنامه قرار براین است 3روز دیگر پول رو ب ...
سلام وقت بخیر
خودرو صفر کارشناسی کردیم
رنگ داره
برای تامین دلیل و درخواست خسارت افت قیمت چیکار باید کنیم؟
سوال بعدیم
اینه ماشینو تحویل بگیریم از نمایندگی؟
از نمایندگی باید شکایت کنیم یا شرکت؟
از نما...
سلام. من یک ماشین صفر خریداری کردم و 15 روز کاری منتظر شدم که همه مدارک با وکالت بیاد و وقتی که برای تعویض پلاک رفتم فهمیدم که خودرو توقیف سیستمی به دستور دادستانی شده. بعدش که به دادستانی رفتم با ماش...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.