سلام و خداقوت
کلینیک دندانپزشکی مراجعه کردم
تشخیص دکتر عصب کشی بود بعد از مراجعه نوبت دوم احساس کردم هزینه مازاد اخذ میکنن یه جورایی هم از بیمه تکمیلی گرفتن هم از خودم
درخواست فاکتور کردم ندادند و خواستم از پرونده پزشکیم عکس بگیرم با گوشیم باز هم نزاشتن و تماس گرفتم 110 و صورت جلسه تهیه کردم . لطفا راهنماییم کنین از کجا باید شروع کنم برای شکایت
با نظام پزشکی تخلف صورت گرفته را گزارش کنید . و سپس علیه پزشک متخلف شکایت کنید
17:20:29 1401/6/8
سلام.رسیدگی به تخلفات پزشکی در صلاحیت دادسرای انتظامی پزشکی است.دریافت مبالغ خارج از تعرفه و یا گرانفروشی خدمات پزشکی قابل شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی هستند.
17:20:43 1401/6/8
اگه شکایت شما فقط بابت اضافه دریافتی است به بیمه تکمیلی خودت مراجعه کنید و جریان را توضیح دهید اگه کمکی نکردند، از طریق دفتر الکترونیک به سازمان نظام پزشکی شکایت کنید هم از پزشک و هم کلینیک شکایت کنید
17:26:01 1401/6/8
عدم ارایه فاکتور توسط کلینیک دندانپزشکی دریافت هزینه اضافی توسط دندانپزشک
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.