مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از خدمات پس از فروش

سلام. وقت بخیر. در تاریخ 4 مرداد گوشی را برای تعمیر به خدمات پس از فروش داده ام ولی بعد از گذشت 10 روز کاری هنوز گوشی تحویل داده نشده است. طبق منشور حقوق مشتریان که در سایت نمایندگی هست حداکثر زمان تحویل 7 روز کاری می باشد. شرکت ادعا می کند جابجایی داشته است ولی این مورد روز تحویل گوشی به بنده اعلام نشده بود و در رسید قید نشده است. لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم اعلام خسارت کنم. ممنون

پاسخ ها:


چند روز دیگه تحمل کنید با توجه تعطیلی مملکت به مدت 10 روز، بعد ازشون شکایت کن

17:55:23   1401/5/20

سوالات مرتبط

طلب خَسارت از اداره راه و شهرسازی
من در استان بوشهر در یک جاده دو طرفه برون شهری بدلیل نداشتن تابلو در جاده جاده شیب کافی نداشته و پل گذر اب نیز کپه خاک محافظ نداشت چپ کردم و ماشین پراید من واژگون شد که خودم نیز اسیب دیدم...
مطالبه خسارت
سلام جهت تنظیم دادخواست مطالبه خسارت که مبلغ خسارت توسط کارشناس تامین دلیل تعیین شده است، به غیر از مقدار خسارت تعیین شده و هزینه دادرسی و کارشناسی، برای تاخیر و یا سایر حقوق قانونی چه مواردی را می ...
تخلف ضابط
سلام. اگر مامور کلانتری همان ضابط دادگستری با همدستی یکی از طرفین پرونده منزلی را اشتباه تخلیه کند و وسایل زندگی را به مکان نامعلومی ببرد و به طرف پرونده بسپارد برای خسارت به کجا باید مراجعه کنم؟...
مطالبه خسارت
سلام با تنظیم دادخواست تامین دلیل، مقدار ریالی خسارت وارده از ناحیه خوانده توسط کارشناس تعیین گردید. هم اکنون میخواهم دادخواست مطالبه خسارت تنظیم کنم. با توجه به این که پرونده تامین دلیل مختومه شده سو...
محرز شدن تدلیس پس از اتمام قرارداد مشارکت در ساخت
با سلام و وقت بخیر و خسته نباشید . سوالاتی در مورد تدلیس در قرارداد مشارکت در ساخت ملک دارم. 1- آیا اقامه دعوی تدلیس فقط می بایست در دوران مشارکت صورت گیرد و پس از پایان آن موضوعیت ندارد؟ یعنی چنانچ...