مشاوره حقوقی رایگان - کارشناس مسئول امورمالی و برنامه ریزی و بودجه

سلام من کارمند رسمی اداره آموزش و پرورش یکی از شهرستانها بودم. به علت اینکه از نظر سیاسی با مدیر آموزش و پرورش اختلاف داشتم بعد از 10سال کارشناس مسئولی ایشان مرا از پست کارشناس مسئولی برکنار کرد. و یکی از دوستان و همفکرانشان را جایگزین کرد. و می خواستند به عنوان دبیر مدرسه بفرستند که اینجانب انتقالی گرفتم و اکنون در اداره کل آموزش و پرورش استان دیگری کارشناس می باشم. آیا امکان دارد از مزایای (فوق العاده مدیریت) پست قبلی ام استفاده کنم؟

پاسخ ها:


متاسفانه با شرح اجمالی شما نمی توان دقیقا پاسخ داد

20:17:49   1398/2/14

سوالات مرتبط

سنوات
مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم و مدت ده سال بصورت قرارداد پاره وقت و ساعتی و حداقل 200 ساعت در ماه در یک شرکت بهره برداری نیروگاه کار کردم آیا سنوات مدت کارکرد ده ساله ام و مزایای دیگر شامل من می شود؟...
عدم پرداخت مزایای شغلی در یک ماه
با سلام بنده به مدت 3 سال در یک شرکت خصوصی کار میکنم، در تمام این 3 سال به صورت مستمر مبلغی به عنوان جایزه فروش که به عنوان مزایای شغلی میباشد برای من واریز شد به جز یک ماه که پرداخت نشد. بعد از آن ما...
مغایرت عنوان شغلی در لیست بیمه
سلام عرض ادب و احترام بنده از سال 99 در شرکت خصوصی مشغول به فعالیت هستم .و از روز اول مدیر عامل شرکت بنده را با عنوان کاردان استخدام نموده .بعد از مدتی متوجه شدم که عنوان شغلی من به کارگر ساده تغییر ک...
درمورد نحوه اعمال مزایای پرداختی به پرسنل در هنگام تهیه لیست بیمه
باسلام بنده برای پرسنل شرکت لیست بیمه تهیه میکنم هرماه مدیریت مازاد بر مبالغ موبه اداره کار وجوهی را تحت عناوین مختلف پاداش اضافه کارو ... به پرسنل پرداخت میکنه که این مبالغ در ماههای مختلف متفاوت هست...
مزایا از ابلاغ تا تایید و صدور حکم
با سلام وقتی برای فردی پستی در نظر گرفته میشود مثلا معاون یا رئیس اداره و به عنوان سرپرستی با ابلاغ داخلی شروع به کار میکند تا اخذ تاییدیه ها از مراجع نظارتی و سپس بعد از چند ماه حکم اصلی ابلاغ وصادر ...