مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از کارفرما در اداره کار

سلام وقت بخیر بنده از کارفرما به علت حقوق معوقه و عیدی و سنوات شکایت کرده بودم ولی در جلسه هیات تشخیص با اینکه بنده گفته بودم عیدی و سنوات رو میخوام در صورت جلسه ننوشتنن و فقط نوشتن که درخواست حقوق ام رو دارم و خواسته دیگه ندارم و ازم امضا گرفتن و الان برای گرفتن عیدی و سنوات اعتراض زدم خواستم بدون این موضوع مشکلی ایجاد نمی کند ؟

پاسخ ها:


با سلام خیر مشکلی پیش نمیاد

20:55:44   1401/1/3
شکایت از کارفرما در اداره کار حقوق معوقه کارگر کارگر کارفرما

سوالات مرتبط

امضا نکردن قرارداد کاری
سلام وقت بخیر من 7 سال میشه توی رستوران کار میکنم هر سال برج 2 اردیبهشت قرارداد میبندند با کارگرا پارسال من 14 میلیون و 900 قرارداد بستم و امسال همون پیمانکار همون شرکت قراردادی تنظیم کرده که اداره...
عدم تسویه حساب با کارگر
بنده طی یک قرارداد با حقوق ثابت برای کارهای مشخصی مشغول کار شده ام و برای انجام کارها یک وکالت محضری به بنده داده است و الان 74 ماه است برای نامبرده کار کرده و در نهایت در 25/9/1397 بنده را عزل و بدون...
شکایت از کارفرما در اداره کار
سلام ما در اداره کار از کارفرما شاکی هستیم. آیا در جلسه میشود به ماده 209 قانون آیین دادرسی مدنی استناد کنیم؟ یعنی از ماده های قانون آیین دادرسی مدنی در اداره کار میشود استفاده کرد؟...
اداره کار
با سلام بنده حدود 9 سال در یک فروشگاه کشاورزی کار میکنم که چهار سال اول بیمه نبودم و حقوق پایینی میگرفتم حدود دویست و سیصد هزار تومن در سال 90 و 91 و کلا طبق قانون کار حقوق نمیگیرفتم، الان حدود 5 ساله...
قراداد کار استخدام موقت
سلام وقت دوستان بخیر و تشکر ویژه از وکلا و کارشناسان دادراه سوال به شرح زیر بنده بعنوان دفتردار دو شرکت همزمان که برای یک نفر میباشد مشغول کار بودم ایشان بعد از یک سال کاری از بنده و سایر کارکنان...