با سلام در یک مجتمع 100 واحدی زندگی می کنم یک نفر مدیر و دونفر هیات مدیره و تعدادی پرسنل مانند نگهبان ، لابی من ، سرایدار و... دارد . به تازگی مدیر مجتمع یک نفر جدید استخدام کرده تحت عنوان مدیر اجرایی و تمام وظایف خود از قبیل رسیدگی به پرسنل و مسایل مالی را به ایشان سپرده و از شارژ حقوق ایشان را پرداخت می کند آیا کار این مدیر قانونی است ؟؟
سلام و احترام
سال نو مبارک با عذرخواهی از شما
می خواستم بپرسم که شرح وظایف مدیر ساختمان چه می باشد
1- آیا مدیر ساختمان صرفا مسئولیت پرداخت قبوض را دارد یا اینکه نظم دهی به امور ارامش و اسایش واحدها...
در ساختمان دزدی شده هم دوربین پارکینگ هم وسایل از انباری ها ولی مدیر ساختمان کلید باکس چک دوربین را نمیدهد واز خرید دوربین خودکار میکند الان چند ماه میگم همسایه ها عوض عوض شدن میمونها رو و قفل را عوض ...
سلام. آیا درصورتیکه در صورتجلسه ساختمان بنویسیم تمامی مالکین در مورد خسارات وارده از طریق آسانسوربه شخص یا تعمیرکار،خسارات آتش سوزی، خسارت سرایدار و... مسئول هستند این مسئولیت به کلیه مالکین بر می گرد...
با سلام اینجانب یه واحد مسکونی در یک مجتمع در کرج دارم که آن را اجاره داده ام متاسفانه مدیر ساختمان از اینجانب بابت پرداخت هزینه سنگ نمودن کف لابی ساختمان که نوساز است طلب پول کرد و بدلیل اطمینان به ا...
سلام . اگر یکی از مستاجرین ساختمان توسط صاحب کل ساختمان بعنوان مدیر ساختمان تعیین شود آیا همه مسئولیت های قانونی صاحب از جمله موضوع اسانسور و بیمه ساختمان به گردن مستاجر فوق است و مثلا در صورت رخ دادن...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.