درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دیدار خواهرزاده

سلام. من خواهرم 35 سالگی فوت کرد دو تا پسر داره که همسرش اصلا نمی‌ذاره بچه ها بیان خونه ما تا ببینیمشون میگه فقط باید بیاید منزل خودم خانم خودشم آنقدر بد و سرد رفتار می‌کنه ما خیلی سختمونه بریم در صورتی که مادرم ارث خودش و بخشید آیا ما حق نداریم بچه ها رو تو خانه خودمون ببینیم؟

پاسخ ها

از دادگاه درخواست ملاقات کنید
متاسفانه خیر
با سلام مادر بزرگ می تواند درخواست ملاقات فرزند بدهد.

سوالات مرتبط

دیدار خواهرزاده
سلام. من خواهرم 35 سالگی فوت کرد دو تا پسر داره که همسرش اصلا نمی‌ذاره بچه ها بیان خونه ما تا ببینیمشون میگه فقط باید بیاید منزل خودم خانم خودشم آنقدر بد و سرد رفتار می‌کنه ما خیلی سختمونه ب...