مشاوره حقوقی رایگان - گارانتی کالا

سلام، وقت بخیر. دستگاه تهویه مطبوعی رو چند سال پیش با گارانتی فروختم. متاسفانه خریدار به جای استفاده شخص بنده یا شخص مورد تایید جهت سرویس دستگاه از نفر غیر استفاده کرده است و اکنون که در اثر قصور ایشان دستگاه آسیب دیده است و تقاضای گارانتی میکند. البته جایی به این نکته اشاره نشده ولی هیچ تاییدیه ای نیز از بنده برای حضور فرد غیر گرفته نشده است. آیا خریدار می تواند چنین ادعایی داشته باشد و حکم قضایی این مورد چیست؟

پاسخ ها:


با سلام اصولا باید از مراجع رسمی ومرتبط سرویس انجام شود وسهل انگاری خریدار محرزاست

14:39:16   1400/5/8
گارانتی کالا گارانتی

سوالات مرتبط

شكايت از شركت گارانتی كننده
باسلام بنده ١ ماه پيش يك عدد گوشي فرستادم گارانتي ، بعد از دو هفته تماس گفتن كه فرستادن ، الان ٤ هفته ميگذره به دستم نرسيده . باهاشون كه تماس ميگيريم ميگم خوب شما ميگيد فرستاديد لطفا باركد پستي جهت پي...
عدم پاسخگویی فروشنده لوازم خانگی بابت گارانتی محصول
سلام وقت بخیر ما حدود 1 ماه پیش یک غذاساز خریداری کردیم. موقع خرید فروشنده ادعا کرد که محصول 18 ماه گارانتی داره همون طور که روش نوشته. بعد 1 ماه برای اولین بار که خواستیم ازش استفاده کنیم متوجه شدیم...
ضمانت یک ساله پک جلوبندی
آیا ضمانت یکساله قید شده در برگه سربرگ دار تا آخرین روز اعتبار دارد چون من پارسال عوض کردم البته 20اسفند البته چند ماهی است که خراب است ولی چون خواب بوده نبردم و در ضمن بخاطر مشکل که همون پارسال داشتی...
گارانتی و تعمیر کالا
سلام وقتتون بخیر بنده یک دستگاه چایساز برای جهیزیه ام خریداری کردم و بعد از استفاده ازش متوجه شدم که دکمه روشن و خاموش کتری چایساز کار نمیکنه و فنر دکمه خرابه به مغازه دار تحویل دادم قرار شد به دفتر ن...
گارانتی
سلام یک جفت کفش برند وارداتی که شامل 6ماه گارانتی است بغیر از نمایندگی فروش محصول از یک فروشگاه کفش معتبر خریم محصول در ماه اول به مشکل اساسی خورد، به شرکت تماس گرفتم میگن چون از ما نخرید شامل گارانتی...