اذرماه پارسال یکدستگاه اپارتمان خریداری نمودم. و در نواحی راهروها و راه پله و سقف پارکینگ رطوبت مشاهده نمودم. که گفتند فاضلاب مشکل داشت و برطرف شده. بعداز مدتی اعلام نمودند نشت اب در واحد شما وجود دارد. که با اعزام کارشناس باهزینه شخصی منتفی شد اما بعداز مدتی اعلام شد اسانسور خراب و فاضلاب از لوله اصلی پس میزند که هر واحد مبلغ معینی پرداخت تا مشکل برطرف شود. بعد از چندین ماه علیرغم پیگیریهای من و پاسخی دریافت نکردن اعلام شد مبلغ 630 هزارتومان دیگر بابت خسارت وارد شده توسط مالک قبلی که زمانیکه واحد را بازسازی نموده اند و باعت خراب شدن لوله گردیده است منکه مالک جدید ساختمان هستم پرداخت نمایم. لطفا بفرمایید
باتوجه به عدم اطلاع رسانی در زمان انجام تعمیرات به من و اینکه اشکال بوجود امده را به رویت و تایید من نرساندند و علاوه بر ان حتی اگر اشکال فوق توسط مالک قبلی بوجود امده باشد پس از گذشت یکسال از زمان تحویل اپارتمان ایا هزینه های تعمیراتی با مالک جدید است یا بعهده مالک قبلی است. ضمن اینکه رطوبت ایجاد شده خسارتهایی هم به داخل واحد من وارد نموده است و بارها هم اعلام کرده بودم که لوله های فاضلاب رطوبت داده است تا نسبت به انجام تعمیرات اقدام گردید. و ایا انجام تعمیرات مشاع بعهده کلیه مالکین ساختمان نمیباشد.
مطابق قوانین و عرف آپارتمان نشینی در زمانی که مالک قبلی قصد تخلیه واحد را داشته مدیریت ساختمان می بایست کلیه حسابها مانند شارژ و هزینه ساختمان را با وی تصفیه مینمود
و شما نیز می بایست این تصفیه را از مالک قبلی مطالبه میکردید
16:00:47 1396/5/30
سلام علیکم.مشاعات ناشی ازعدم قصور شخص خاص بر عهده کل مالکین است.بابت آن موضوع نیز بابت مبایعه نامه وبنچاق شما وفروشنده باید مطالعه شود.یاالله
19:06:59 1396/5/30
سلام
جناب اقای مشرفی
من تصویه کامل ازمدیرساختمان مطالبه نمودم که فرمودند فقط یکماه پرداخت نکرده اند که خود مجبور به پرداخت ان شدم.اما بحث بروز خسارت 7 ماه بعد ازتغییر ساکنین اعلام شده و مدعی هستند مالک قبلی طی اخرین تعمیراتی که در واحد انجام داده اند باعث بروز خسارت شده اند مراتب به تایید و رویت من نیز نرسیده است..
11:36:51 1396/5/31
سلام
جناب اقای سید فرشید غفاری
اساسا خسارت ایجاد شده نه توسط من ایجاد شده ونه من مطمین هستم که کارشناسی انجام شده صحیح است ونه شکستگی لوله ها به تایید و رویت من رسیده است.ونه مطلع هستم انجام تعمیرات مورد ادعا کی انجام شده توسط مالک قبلی. موضوع تعمیرات هم برگشت فاضلاب به واحد سرایداری وپارکینگ ها بوده است.اما پس از انجام تعمیرات مدیر ساختمان و چند نفر دیگر در جلسه ای که من حضور نداشتم صورتجلسه ای تصویب و واحد مرا به پرداخت خسارت محکوم نموده اند.
11:44:42 1396/5/31
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.