با سلام و احترام
به استحضار می رساند سایت کارگزاری ... در تاریخ 25/05/1399 دچار اختلال گردید و مبلغ 1،997،972،998 ریال به قدرت خرید بنده به اشتباه اضافه گردید.از آنجایی که یکی از دوستان معتمد اینجانب به جهت مشاوره و خرید سهام نیز دسترسی به حساب داشتند و سابقه ی وجود این مبلغ در حساب بنده در روزهای قبلی به رویت ایشان رسیده بود ، مبادرت به خرید تعدادی سهام می نماید.
طی تماس های مکرر تلفنی و مذاکرات حضوری در محل دفتر آن کارگزاری با اشخاص زیادی شرح ماوقع و مسیرهای مدیریت خسارت طرفین مورد بحث قرار گرفت و این در حالی بود که در طی این مدت روز به روز بر زیان انباشته من اضافه می شد.
شایان توجه آنکه از تاریخ مذکور تا کنون قدرت خرید حساب من منفی لحاظ گردید که این امر مانع هرگونه جابه جایی سهام جهت جبران خسارت و بازگشت سریع تر اصل پول به مفید گردیده است.
با توجه به عدم امکان فروش یکی از سهم های خریداری شده به جهت صف فروش سنگین در طی آن روزها و اساسا به دلیل ضرر هنگفت ناشی از واریز اشتباه، امکان فروش توسط اینجانب میسر نبود، فلذا اینجانب به جهت اثبات حسن نیت خود به مجموعه تنهایی دارایی خود مبنی بر حواله یک دستگاه خودرو کوییک به ایشان عرضه نمودم تا ایشان حداقل تا دریافت این ماشین و فروش آن ، به اینجانب جهت واریز بدهی فرصت بدهد. کارگزاری سهام های اینجانب را فریز نموده و همچنین از تاریخ 27/7/99 دسترسی به معاملات آنلاین مسدود گردید. کارگزاری سهام های خریداری شده را با تقریبا 66 درصد ضرر فروخت! این در حالیست که قبل تر اظهارنامه ای برای آن مجموعه با موضوع ارائه راهکاری جهت حل و فصل موضوع ارسال نمودم و علاوه بر پیشنهاد قبلی خود مبنی بر در نظر گرفتن فرصت به جهت دریافت ماشین و تسویه بدهی، پیشنهاد پرداخت هزینه مالی آن مبلغ واریز شده را به ایشان ارائه نمودم. بدیهی است در صورت پذیرش پیشنهاد ، مجموعه ... هیچ گونه ضرری متحمل نمی گشت و اینجانب فرصت کافی جهت جبران ضرر را دارا بودم. اگر آن مجموعه میتواند بدون مجوز از طرف اینجانب اقدام به فروش نماید چرا پس از گذشت این مدت با ضرری در حدود 66 درصد اقدام به فروش نمود؟ چرا مجموعه ... در قبال گرفتن تعهد عدم شکایت، به اینجانب مهلت مختصر می داد؟ این در حالی است که اگر مجموعه ... با استدلال خود مبنی بر داشتن قرارداد اعتباری با اینجانب می توانست این اختلال را نوعی اعتبار در نظر گیرد می بایست پس از اطلاع از وقوع این اختلال اقدام به فروش سهام های مذکور می نمود که این امر باعث می گشت خسارت 3 ماه اخیر تحمیل نمی شد.
من می تونم از طریق شکایت به نتیجه برسم؟
فروش سهام در کارگزاری شکایت از کارگزاری سهام
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.