سلام
صاحب سرقفلی یک مغازه فاقد فعالیت هستم. در شرایط قرارداد اجاره پرداخت مالیات مستغلات و عوارض نوسازی بعهده مالک و رعایت دستورات بهداشتی شهرداری و سایر مراجع ذیربط با مستاجر ذکر شده .
به تازگی از شهرداری اخطاریه ای بابت عوارض غیر مسکونی و بهای خدمات مدیریت پسماند به اسم بنده صادر شده است .
متراژم غازه 40.80 و فاقد امکاناتی مثل برق و گاز و تلفن است .
عوارض غیر مسکونی و خدمات مدیریت پسماند شامل چیست ؟
و آیا پرداخت آنها بعهده من است؟
دیگر اینکه مبنای محاسبه ی این عوارض چیست؟
باتشکر
سلام
صاحب سرقفلی یک مغازه فاقد فعالیت هستم. در شرایط قرارداد اجاره پرداخت مالیات مستغلات و عوارض نوسازی بعهده مالک و رعایت دستورات بهداشتی شهرداری و سایر مراجع ذیربط با مستاجر ذکر شده .
به تازگی از ...
سلام
صاحب سرقفلی یک مغازه فاقد فعالیت هستم. در شرایط قرارداد اجاره پرداخت مالیات مستغلات و عوارض نوسازی بعهده مالک و رعایت دستورات بهداشتی شهرداری و سایر مراجع ذیربط با مستاجر ذکر شده .
به تازگی از ...
شهرداری عوارضی را به روز از من مطالبه میکند در حالی که کمیسیون تجدید نظر ماده صد عدم ابلاغ ان را در سال 86 تایید نموده است میتوانم اصرار نمایم با توجه به عدم ابلاغ عوارض به سال 86 محاسبه گردد...
با سلام
از زمانی که شهرداری اعلام میکند کلیه کارهای اداری مربوط مجوز ساخت انجام شده و پرداخت باید انجام شود، چه مدت زمان داریم که عوارض را پرداخت کنیم. مثلا یک هفته، 2 ماه یا یک سال؟
با تشکر از ...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.