درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - استعفا از آموزش و پرورش

عرض ادب خدمت اساتید محترم بنده پذیرفته شده آزمون وکالت 404 هستم.برای شروع کارآموزی باید شغل معلمی که18 سال رسمی هستم استعفا بدم. با وضعیت جنگی ایران امروز و از طرفی متاهل بودن و فرزند دار بودن به نظر شما آیا راهی وجود داره بعد استعفا معیشتم با مشکل روبه رو نشه و اینکه آیا ارزش استعفا دادن داره؟ قبولی 404.شهر ورامین.

پاسخ ها

سلام 

بین شغل ازاد وکالت و دولتی فرق های زیادی هست و معلمی شغل دولتی و حقوق ثابت هست   و بازنشستگی دارید و مزایای بازنشستگی  ولی درآمد  وکالت به خیلی از شرایط بستگی داره اینکه  حقوق ثابت نداره  و متغیر هست و ممکنه شما اصلا درآمد نداشته باشی یا اینکه به تلاش و خیلی از مسائل دیگه بستگی داره و  در وکالت جهت کسب درآمد و شهرت فضا رقابتی هست   ولی در معلمی فضا رقابتی نیست حقوق ثابت هست  لذا حتما برای تغییر وضعیت از دولتی به ازاد به خیلی از موارد دقت کنید و بعد اقدام به استعفا بدین و اینکه درخصوص وکالت   روحیه خاصی لازمه  

سلام دوست عزیز تبریک بابت قبولی

مسلما ابتدای کار با چالش بسیاری مواجه خواهید بود 

باسلام وعرض ادب ، اگر این حق را از قدیم الایام داشته و راه عبور مرور بوده میتونه رد شه . در غیر این صورت اگر ملک شخصی باشد بدون ادن شما حق عبور و مرور نخواهدداشت

 

نه به نظرم استعفا ندهید و کار خود را ادامه دهید 

سلام ابتدا تحقیق نمایید  وکالت نیاز به سواد حقوقی بالا  دارد 

باسلام خیر استعفا ندهید

باسلام خدمت شما بزرگوار

با توجه به شرایط، بهترین راهبرد برای حفظ امنیت معیشتی، اخذ «مأموریت آموزشی/اداری» (در صورت امکان در قوانین دستگاه شما) یا «مرخصی بدون حقوق» به جای استعفای قطعی است تا در کنار کسب تجربه وکالت، بیمه و حقوق پایه معلمی را به عنوان پشتوانه حفظ کنید، سپس پس از تثبیت جایگاه حرفه‌ای در وکالت، تصمیم نهایی را بگیرید.

سوال اداری

سلام: وقت بخیر. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و نابه سامان بودن آن فعلا صلاح نیست استعفا بدی چون ممکن است همین حقوق ماهانه را هم از دست بدهید

رضاامیری زاده وکیل پایه یک دادگستری استان قم. 

https://eitaa.com/RezaAmiriZadeh_09123532748

amirizadeh.blogsky.com 

[email protected] 

همان معلمی را ادامه بدهید. 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص