سلام خسارت را با جلب نظر کارشناس مقوم نمایید
سلام خسارت تاخیر در انجام تعهد فعلا مقوم به ....با جلب نظر کارشناس
سلام
میزان خسارت توسط کارشناس ارزیابی میشود
سلام وقت بخیر
در قراردادهای خودروسازی ها بندی در خصوص خسارت تأخیر در تحویل و مبلغ روزانه این خسارت درج شد است و بر همین اساس قابل مطالبه هست باید به تعداد روزهای تاخیر مبلغ خسارت قراردادی رو محاسبه کنید.الزامی به دادن اظهارنامه نیست مگر اینکه در متن قرارداد قید شده باشد
سلام خسارت تاخیر در انجام تعهد فعلا مقوم به ....با جلب نظر کارشناس
خسارت تاخیر در انجام تعهد فعلا مقوم به ....با جلب نظر کارشناس
سلام شما ابتدا اظهارنامه برای ایشان ارسال نمایید و سپس دادخواست مطالبه خسارت با جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری را مطرح نمایید
خیر لازم نیست درخواست مطالبه خسارت با جلب نظر کارشناس را نمایید و خواسته را مقوم نمایید
باسلام خدمت شما بزرگوار
اول اظهارنامه بفرستید و بعد دادخواست مطالبه خسارت تأخیر/ وجه التزام؛ بله، در دادخواست باید مبلغ خواسته را تقریبی یا علیالحساب درج کنید و اگر میخواهید هزینه دادرسی کمتر باشد، فعلاً عدد معقول و قابلاستناد بزنید نه اینکه اصلاً مبلغ نیاورید.
باسلام بدوا تامین دلیل سپس اطهارنامه انجام دهید
خسارت تاخیر در انجام تعهد متصور است اما باید قرارداد مطالعه گردد