ابتدا اظهارنامه دهید سپس دادخواست مطالبه وجه
دادخواست به خواسته مطالبه وجه از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسد.
دادگاه صلح مراجعه نمایید
ابتدا اظهارنامه بابت استرداد وجه بدهید ، اگر نداد دادخواست مطالبه وجه بدهید.
سلام مبلغ بیعانه باید مسترد گردد شما باید دادخواست مطالبه وجه و خسارت تاخیر تادیه را مطرح نمایید
اول اظهارنامه بدهید و مطالبه کنید اگر موفق نشدین دادخواست
دادخواست مطالبه وجه دهیدبدوا اظهارنامه مبنی بر فسخ و استرداد ارسال نمایید
ایتدا اظهارنامه ارسال کنید، سپس دادخواست استرداد وجه را مطرح نمایید.
قرارداد دارید؟
سلام. میتوانید علیه ایشان طرح دعوی کنید.
با سلام
میبایستی در ابتدای امر به ایشان اظهارنامه ارسال نمایید ودر صورتیکه افاقه ننمود با داشتن مدارک مثبته ( فیش های واریزی ) دادخواست مطالبه وجه مطرح فرمایید ( اگر هم قرارداد دارید و شرایط فسخ داشته باشد ، اقدام به فسخ نمایید پس از ارسال اظهارنامه )
دهیدبدوا اظهارنامه مبنی بر فسخ و استرداد ارسال نمایید