سلام در وهله اول بایست دید که ادعای طرف مقابل مبنی بر رفع توقیف از ملک درست هست یا نَه. این موضوع از طریق استعلام مشخص خواهد شد.
سلام
تا زمانی که سند ثبتی به نام شما صادر نگردد، به صرف داشتن وکالت از فروشنده مالک شناخته نمیشوید.
ظاهر امر ،دادن وکالت مشکلی ندارد.
با وکیل دادگستری همراهی نمایید تا مشکلی متوجه شما نشود
سلام اصولا مشکل خاصی ندارد
از بابت مالیات امکان درخواست مطالبه وجه وجود خواهد داشت
اگر ملک رفع توقیف شده باشد خیر مشکلی نیست
اصولا ایرادی ندارد
با سلام، اگر از ملک رفع توقیف شده باشد شما می توانید نسبت به انجام مقدمات تنظیم سند اقدام نمایید، در غیر اینصورت از راهکارهای قانونی دیگری باید استفاده شود، در خصوص مالیات و هزینه ها می توانید بعدا درخواست مطالبه وجه دهید.