درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - فسخ صلح نامه

با سلام.من مسکن ملی خود رو 7 ماه پیش با صلح نامه فروختم.و5 میلیارد هم سفته دادم فروش مسکن ملی غیر قانونی. والان ریس پروژه شک کرده.ومیخواد مسکن رو از من پس بگیرن. البته حق همچنین کاری رو دارن من الان می‌خوام اون صلح نامه وسفته ها رو فسخ کنم.وضرر وزیان این آقا رو هم میدم. میشه بفرمایید از چه طریقی باید اقدام کنم

پاسخ ها

با سلام

سوال شما تکراری است و قبلاً پاسخ داده شده است.

سلام با آن آقا جلسه‌ای برگزار نمائید و با تنظیم صورتجلسه‌ای، این رابطه قراردادی را به پایان برسانید.

طرف مقابل تان هم باید راضی باشد، در دفتر اسناد رسمی سند اقاله تنظیم کنید. 

تکراری 

سلام   نیاز به بررسی جزئیات قرارداد است 

خرید و و فروش  امتیاز  مسکن ملی  ممنوع است 

تحت شرایطی امکان فسخ وجود خواهد داشت اما برای اظهارنظر قطعی ، موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد 

باید بررسی شود

سلام

با وی توافق کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص