درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - نقص عضو

باسلام... بنده حدودا 6ماه پیش براثر واژگونی خودرو در جاده دچار شکستگی مهره ستون فقرات (مهره L1) شدم.البته این شکستگی فقط به صورت سه ترک بر روی مهره بوده و بدون عمل وبا تجویز کمربند مخصوص و دارو از بیمارستان مرخص شدم.در پایان مدت زمان استعلاجی وطبق نظریه پزشکی قانونی به بنده17 درصد دیه تعلق گرفت(10درصد شکستگی مهره)و(7درصد ارش نقص عضو به بافت ونسوجات اطراف مهره) برای دریافت خسارت جانی (نقص عضو)از بیمه عمر وآتیه اقدام نمودم که متاسفانه پزشک معتمد بیمه نظر به نقص عضو در بنده را نداشتند..سوال من از شما بابت این موضوع می‌باشد که آیا نقص عضوی حتی جزئی شامل حالم میشود یا خیر..؟ممنون از راهنمایی شما...

پاسخ ها

با سلام

نظر کمیسیون مربوطه ملاک است و اگر اعتراضی داشته باشید می توانید در مهلت قانونی اعتراض کنید.

سلام نظر پزشک تعیین‌کننده هست و اگر اعتراضی دارید، می‌توانید اقدام کنید تا مجدداً بررسی‌های لازم به انجام برسد.

گزارش پزشکی قانونی و دادگاه تعیین تکلیف می نماید

سلام بله شامل شما می شود  و پزشکی قانونی هم تائید کرده است 

باید بررسی شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص