درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تعویض پلاک

درودبرشما،ماشین فروختم وکالت پلاک دادم نرفته فک کنه و اظهارنامه نامه فک انجام دادم دوباره نرفته تعویض کنه و رو پلاک توقیف گذاشتم از طریق راهور حالا مثل اینکه توقیف که شد من سه روز وقت دارم بهش وکالت بدم واگه انجام ندم خریدار میتونه اظهارنامه بگیره و ماشین رو آزاد کنه درست شنیدم؟

پاسخ ها

با سلام

با توجه به توضیحات ارائه شده بهتر است مشکل را دوستانه حل و فصل کنید و جهت تعویض پلاک اقدام کنید.

سلام

خیر اصولا شما وظیفه‌ای برای تفویض مجدد وکالت ندارید و ایشان نیز تا زمانی که تعویض پلاک را انجام ندهد امکان ترخیص خودرو را نخواهد داشت.

سلام صاحب سند، شما هستید و خریدار قادر نیست بدون وکالت، نسبت به ترخیص خودرو از پارکینگ به موفقیت برسد.

سلام  بله  قطعا  درست است 

صاحب سند شما هستید و خریدار نمیتواند بدون وکالت، نسبت به ترخیص خودرو از پارکینگ اقدام نماید

سلام. خیر نمیتواند. 

سلام

شما از پلیس راهور فک پلاک را بخواهید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص