درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - موانع استخدامی

سلام و وقت بخیر اگر پرونده و شکایت و مدارک پزشکی قانونی بخاطر کتک خوردن از همسر و عسر و حرج داشته باشم آیا امکان این که در استخدام رسمی آموزش و پرورش رد بشم هست یا نه؟ ممنون از پاسخگویی‌تون

پاسخ ها

این موضوع در صلاحیت مرجع استخدامی است که باید بر اساس شرایط استخدام بررسی شود 

خیر ، اما در معاینات پزشکی و است های روانشناسی ویژه آموزش و پرورش باید قبول شد و آستانه تحمل و صبوری و تاب آوری عامل تعیین کننده ای در تعلیم و تربیت است

بستگی به نتیجه تحقیقات دارد

باسلام خیر

سلام امور استخدامی شخصی و بر اساس سلیقه ی اون ارگان است ولی به هرحال سابقه ی کیفری شخص بررسی میشود و خود بزه دیده  هستید و مشکلی ندارد

سلام و روز بخیر 

اگر شما مورد ضرب و شتم قرار گرفته باشید و شاکی شما بودید نه مشکلی نخواهید داشت 

سلام

اصولا خیر

سلام. خیر، منعی جهت استخدام ندارید. 

سلام و علیکم 

اصولا خیر

داشتن پرونده به عنوان شاکی از موانع استخدام در آموزش و پرورش نمی‌باشد. معمولا اگر فرد دارای سوپیشینه باشد میتواند مانعی برای استخدام باشد.

 

 

خیر چرا رد بشی ، شما که مرتکب جرم نشدی، نگران این موضوع نباش ربطی ندارد 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص