درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - 14 سال پیش ماشین فروختم الان تعویض پلاک نکرده

باسلام خدمت شما وکلای عزیز 14 یا 15 سال پیش ماشین فروختم الان دفترخانه جمع کرده نیستش دستم هیچی ندارم قولنامه یا چیز دیگه ای و میخوام پلاک و مسدود کنم بایدتعویض پلاک رفتم گفت قولنامه بیار . خوب تو سیستم بزنه پلاک به اسم من هستش . الان چیکار باید بکنم من و راهنمایی کنید ممنون تشکر .

پاسخ ها

شکایت و درخواست توقیف خودرو و فک پلاک نمایید

سلام‌  شما  باید دادخواست الزام به فک پلاک را مطرح نمایید 

با سلام. شما می توانید ماشین را در توقیف قضایی نگه دارید تا خود خریدار یا دستهای بعدی اسناد قراردادهای خود را بیاورند . اظهارنامه به خریداران در صورت دانستن نام و شماره موبایل تمام یا تعدادی از آنها هم لازم است 

دعوی توقیف پلاک مطرح نمایید

باسلان الزام به فک پلاک مطدح کنید

با سلام 

می توانید هم به راهور مراجعه و درخواست توقیف خودرو را نمایید و هم میتوانید دادخواست الزام به فک پلاک تقدیم دادگاه نمایید .

می توانید به پلیس راهور مراجعه و درخواست ابطال پلاک به دلیل فروش قدیمی بدون انتقال سند بدهید

  1. از ثبت من قابل ر‌ویت هست

سوالات مرتبط

وکلای متخصص