هیچ کسی حق ندارد در مشاعات ساختمان عملی انجام دهد که مزاحمت برای دیگر مالکان ایجاد شود
سلام بله؛ تصرف در مشاعات ساختمان اتفاق افتاده است و شما قادر هستید در همین راستا، دادخواست به خواسته رفع تصرف عدوانی را از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید.
هیچ کدام از واحدها حق استفاده اختصاصی از مشاعات را ندارند لهذا شما می توانید از طریق قانونی برای برداشتن وسایل و وسایط نقلیه اضافی از مشاعات و پارکینگ اقدام کنید. در پارکینگ صرفا همان مقداری که برای پارک یک خودرو در سند اختصاصی قید شده متعلق به مالک پارکینگ است و مازاد بر آن حصه اختصاصی حق استفاده ندارد بعنوان مثال مواردی مثل گنجاندن دو خودرو در کنار هم یا پشت سر هم برای یک پارکینگ اختصاصی ممنوع و خلاف مقررات است
میتوانید به اتهام ایجاد مزاحمت ملکی شاکی شوید