پرونده در شعبه نیاز به مطالعه دارد چرا که گزارش انتظامی ضابط و همچنین یه سری از اوراق پرونده در شعبه محترم باید مورد مطالعه قرار گیرد
بستگی به ادله ابرازی و نحوه دفاعیات طرفین دارد
خیر ،قطعا محکوم میشود
وی هم تکر صدمه ای دیده، می تواند شکایت کند
با سلام
اگر طرف مقابل ثابت کند دفاع از خود بوده و دادگاه دفاع مشروع را قبول کند در این شرایط شما محکوم خواهید شد و امکان مطالبه دیه وجه ندارد ولی اگر شرایط دفاع مشروع رعایت نشده باشد و یا به هر دلیلی دفاع مشروع نباشد در این شرایط دو نفر بودن شما تاثیری نخواهد داشت.
صرف دو نفر بودن شما باعث رد شکایت یا رأی به نفع طرف مقابل نمیشود. اگر در فیلم مشخص باشد شروع درگیری، فحاشی یا رفتار تحریکآمیز از سمت او بوده و شکستگی دست در جریان همان نزاع ایجاد شده، امکان مطالبه دیه وجود دارد. سابقه زندان طرف هم بهتنهایی دلیل محکومیت نیست ولی میتواند در ارزیابی رفتار و سابقه او توسط قاضی مؤثر باشد.