سلام. اگر خودزنی کرده باشد معلوم ودر نامه پزشک قانونی درج میشود درخصوص تخریب هم باید ادله ارئه کند شما منکر شوید
سلام به هر حال، همسایه به خودرو خسارت وارد نموده و بایست خسارت را پرداخت کند. از سوی دیگر، شما نیز به دلیل اَعمال مجرمانهی پیشگفته، از شخص مرتکب شکایت بفرمائید تا تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد.
خود زنی را پزشکی قانونی مشخص میکند جرم ایشان به جای خودش وشما نیز جای خود
شما و آن کسی که رفته زیر ماشین حمله کننده هم باید شکایت کنید
با سلام
شما نیز می توانید شکایت خودتان را با عنوان تهدید و ضرب و شتم عمدی و تخریب پیگیری کنید.
نیاز به بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید