درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ضرب و جرح و فحاشی

با سلام شخصی وارد مغازه اینجانب شد و اقدام به بر هم زدن اجناس مغازه کرد و زمانی که با برخورد لسانی اینجانب روبرو شد شروع به پرخاش کرد و مرا پرتاب کرد روی اجناس و شروع به کتک زدن کرد و حینی که روی من افتاده بود من انگشت اورا گاز گرفتم که بتوانم خودم را نجات بدهم و شروع به فحاشی ناموسی و تهدید کرد که اجازه نمیدهم اینجا کاسبی کنی و آدم میارم میریزم روی سرت و تعدادی از اجناس را تخریب کرد که در صورت جلسه و پرونده به صورت مستند کلانتری شده و تحقیق محلی انجام شده و به امضای شهود رسیده حینی که قصد فرار داشت همسایه م درصد جلوی ماشینش که فرار نکند اقدام به زیر گرفتن او کرد و همسایه م ضربه ای با دست به شیشه ماشین زد که شکست اما اکنون آن فرد از ما شکایت کرده و نامه تامین دلیل گرفته که 50میلیونی خسارت به ماشین خورده و خودزنی کرده و نامه پزشک قانونی گرفته تکلیف چیست

پاسخ ها

سلام. اگر خودزنی کرده باشد معلوم ودر نامه پزشک قانونی درج می‌شود درخصوص تخریب هم باید ادله ارئه کند شما منکر شوید 

سلام به هر حال، همسایه به خودرو خسارت وارد نموده و بایست خسارت را پرداخت کند. از سوی دیگر، شما نیز به دلیل اَعمال مجرمانه‌ی پیش‌گفته، از شخص مرتکب شکایت بفرمائید تا تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد.

خود زنی را پزشکی قانونی مشخص می‌کند جرم ایشان به جای خودش وشما نیز جای خود

شما و آن کسی که رفته زیر ماشین حمله کننده هم باید شکایت کنید 

با سلام 

شما نیز می توانید شکایت خودتان را با عنوان تهدید و ضرب و شتم عمدی و تخریب پیگیری کنید.

نیاز به بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص