حتی اگر شرکت فعالیت یا سودی نداشته باشد، تا زمانی که رسماً تعطیلی یا انحلال و عدم فعالیت به اداره مالیات اعلام نشده، ممکن است مالیات و جریمه عدم تسلیم اظهارنامه برای آن ثبت شود.
میتوانید با ارائه مدارک عدم فعالیت، بیماری، نداشتن گردش مالی و درخواست بخشودگی جرایم به اداره مالیاتی مراجعه و اعتراض یا تقاضای تعدیل بدهید؛ معمولاً برای شرکتهای غیرفعال امکان کاهش یا بخشودگی وجود دارد.
درودها . اگر شما تا قبل بستن پرونده مالیاتی خود در سامانه و غیرفعال نمودن کد رهگیری اقتصادی ، اظهارنامه ایام اشتغال را منظم و بدون تاخیر در خصوص هر سال ثبت می کردید و ابلاغیه های مندرج در سایت my.tax.gov.ir هم بر این اظهار ها قبولی صادر کرده پس جای نگرانی نیست
با سلام
شما باید شرکت خود را منحل کنید و موضوع را از طریق اداره مالیات پیگیری کنید.
سلام بله شما حتما به اداره دارایی مراجعه نمایید
از اداره دارایی پیگیری کنید حساب شما چک خواهد شد دلایل خود را بتوانید به دارایی اعلام کنید
اگر فعالیتی ندارید، منحل نمایید.
فورا شرکت را منحل کنید و به برگ تشخیص مالیات اعتراض کنید
نیاز به بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید