درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اظهارنظر کارشناس رسمی

با سلام خدمت کلیه وکلای محترم سوال من این بود که آیا بعد از دستور امر به کارشناسی از محل مورد نظر و اظهارنظر کارشناس وتعیین درصد مقصر بودن آیا نظر کارشناس برای دو طرف پرونده در سامانه ابلاغ می شودویا نظر ایشان فقط برای شاکی ابلاغ شده ودر سامانه می‌تواند مشاهده کند.با تشکر

پاسخ ها

با سلام

نظریه کارشناس به هر دو طرف ابلاغ می شود تا اگر اعتراضی داشته باشند در مهلت قانونی اعتراض کنند.

نظر کارشناس پس از ثبت در پرونده معمولاً برای همه اصحاب دعوا از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک قابل مشاهده و ابلاغ می‌شود، نه صرفاً برای شاکی.

نطریه کارشناس به هر د طرف ابلاغ خواهد شد 

سلام بله نظریه کارشناسی به طرفین ابلاغ خواهد شد تا در صورت اعتراض،  در مهلت مقرر اعتراض خود را ثبت نمایند 

به دو طرف ابلاغ میشود

نظر کارشناس برای هر دو طرف پرونده در سامانه ثنا ابلاغ می‌شود و هر دو می‌توانند مشاهده و اعتراض کنند

نظریه کارشناسی بر طبق روال معمول به هر دو طرف دعوا ابلاغ می‌شود ؛تا اگر اعتراضی دارند انجام دهند .

سوالات مرتبط

وکلای متخصص