درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مهریه

سلام خسته نباشید، مهریه منو قسط بندی کردن ودوتا پیش بهم داد، و باید سالی به دونه میداد که الان سه ساله یعنی سه تا سکه نداده،منم تواین سه سال هیچوقت اخطاری براش و فرستادن دسترسی به بهش ندارم نمیدونم این کجاس،چجوری میشه پیگیری کرد خودش سکه های عقب افتاده روبده،خودش که دین حالیش نیس اعتقادیم نداره،منو بدبخت کرده، داره بایکی دیگه خوش میگذرونه،چجورباید گیرش بندازم،اخه این قانونی که برا جلبش باید خودمون بیفتیم دنبالش خیلی غیرمنطقی هس وقتی فرارین چطور گیرشون بیاریم،حکم جلبم که میدن فقط برا همون استان با منطقه هست،واقعا ظلمه،قانون مهریه رو انقدر راحتش کردن،که مرده به راحتی زنشو ول میکنه میره دنبال یکی دیگه

پاسخ ها

سلام با توجه به عدم پرداخت اقساط معوقه  ، شما لایحه تنظیم و برای شعبه اجرای احکام ارسال نمایید و درخواست صدور حکم جلب ایشان را نمایید 

باسلام و احترام.

میتوانید از شعبه اجرای احکام مربوطه بخواهید اخطار پرداخت معوقات برای ایشان ارسال کنند در صورتیکه نتیجه نداشت درخواست حکم جلب بدهید.

درنظر داشته باشید که حکم جلب به صورت سیار و سراسری صادر میشود و محدود به یک استان نیست

اعمال ماده 3 قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی (جلب و زندان محکوم علیه) نمایید

سلام حتی اگر حکم قدیمی باشد، برای هر قسط عقب‌افتاده می‌توانی دوباره درخواست اجرا بگذاری به اجرا احکام خانواده‌ای که پرونده‌ اصلی‌ات آنجاست مراجعه کن و بگو مهریه قسط‌بندی شده بود، ولی حالا سه قسط معوقه دارد. درخواست اعمال ماده ۳ و اقدامات اجرایی دارم هیچ نیازی به نشانی جدید او نداری وظیفه دادگاه و اجرای احکام است که او را احضار کند.

 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص