باید به تایید کمیسیون مربوطه برسد
باید دید نظر کمیسیون پزشکی چیست
اگر معاف از خدمت سربازی شوید و بعد عمل چشم انجام دهید و معاینه بینایی برای گواهینامه پایه ۱ را با موفقیت پشت سر بگذارید میتوانید گواهینامه بگیرید
با سلام
بله
سلام. اگر به دلیل افتادگی پلک (پتوز) یا تنبلی چشم (آمبلیوپی) از سربازی معاف شوی، این موضوع مستقیماً مانع گرفتن گواهینامه نیست. پلیس راهور برای گواهینامه معاینه پزشکی جداگانه انجام میدهد.