سلام بعید است
اگر مزایده انجام شده و خودرو به مبلغ ۵۷۰ میلیون فروخته شده، اصولاً وجوه حاصل باید طبق تشریفات اجرای ثبت و پس از کسر هزینهها و حقوق مقدم، به ذینفعان پرداخت شود.
اینکه فقط نصف مبلغ واریز شود و بقیه را بگویند «بعداً به خاطر شرایط جنگی» پرداخت میکنیم، نیاز به مستند قانونی/اداری دارد و نمیشود صرفاً با یک توضیح شفاهی پذیرفت
اعتراض بنظر سازمان ممکن است