درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خرید کالا

سلام‌. من‌2 ماه پیش سه دستگاه از جمله لباسشویی ،ظرف شویی و یخچال خریدم به صورتی قسطی،من نصف هزینه پرداخت کردم بابت این سه کالا،الان که میخام وسیله هامو بگیرم‌میگه یخچال گران شده است و خریداری نکردیم در صورتی که من فاکتور هم دارم و سود هم روی حسابم اضافه کرده بوده، الان من چه‌ کاری میتونم انجام بدهم ؟

پاسخ ها

سلام بر اساس قانون  ، فروشنده مکلف است که کالا را به شما تسلیم نماید  شما ابتدا  بلافاصله اظهارنامه برای ایشان ارسال نمایید  شما به اتحادیه مراجعه نمایید  شما می توانید دادخواست حقوقی اقامه نمایید و درخواست الزام به تسلیم کالا را نمایید  

با سلام

شما می توانید الزام به تحویل یخچال مطابق فاکتور را بخواهبد

فروشنده ملزم بتحویل است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص