آخرین شعبه ای که رای قطعی صادر کرده صالح به رسیدگی به اعاده دادرسی خواهد بود .
در شعبه رسیدگی کننده
با سلام: شعبه ای که رای قطعی صادر کرده باشد صلاحیت رسیدگی به اعاده دادرسی را دارد.
اگر اعاده دادرسی پذیرفته شود پرونده به همان شعبه اول ارجاع شده و مجدداً بررسی میشود رای تجدیدنظر باطل میشود ولی رای جدید میتواند بهتر یا بدتر از رای قبلی باشد
با سلام
می توانید در مهلت قانونی درخواست اعاده دادرسی خود را پیگیری کنید و رای بدتر صادر نمی شود و برای اعاده دادرسی باید دلیل داشته باشید.