درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دیه تصادف فوتی

سلام مادر ماشین میزنه بهش فوت میکنه یکسال نه ماهه الان یه هفته پیش بیمه گفته از برج 7 قسطی تو پنج شیش ماه میریزین تفاهم نامه امضا کنیم امضا نکردیم ما چکارکنیم یه راه حلی میشه جلومان بزارید ممنون

پاسخ ها

 با سلام دیگه باید پرداخت شود 

سلام. اگر بیمه می خواهد دیه را چند ماه بعد و قسطی بدهد، بدون اجبار تفاهم نامه امضا نکنید. از طریق اجرای احکام پرونده یا شعبه رسیدگی کننده، الزام بیمه به پرداخت کامل دیه به نرخ روز و در مهلت قانونی را پیگیری کنید

بیمه ملزم بپرداخت یکجاست

سوالات مرتبط

وکلای متخصص