درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شاکی از مدیر ساختمان

بنده مالک یه ساختمان 5 طبقه هستم خودم پارکینگ دارم با اجازه همسایه طبقه چهارم ماشین دامادم را توپارکینگ خالی این طبقه گذاشتم که البته واحدشم خالی هست پارکینگشم سند داره به نام خودش هست مدیر ساختمان مدعی شده که نباید ماشین بزارین حتی به عنوان اجاره دادن به همسایه

پاسخ ها

با سلام 

شما می توانید از پارکینگ همسایه استفاده کنید ولی داماد شما نمی تواند خودش به پارکینگ رفت و آمد داشته باشد.

اصل بر این است شخصی خارج آپارتمان نمیتواند وارد و خارج پارکینگ شود حتی با اجازه ولی اگر ماشین را دامادتان به شما بدهد و شما ماشین را بگذارید و خارج کنید مشکلی ندارد ولی ایشان نمیتواند به عنوان شخصی که خارج از آپارتمان سکونت دارد از پارکینگ استفاده نماید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص