برای مهریه میتوانید از طریق دفتر ازدواجی ک عقد کردید درخواست اجراییه نمایید
و برای حضانت پسرتان تا هفت سالگی با شماست
درخواست اجراییه دهید
حضانت فرزندان تا هفت سالگی با مادر و پس از آن با پدر است مگر اینکه عدم صلاحیت وی احراز شود. مهریه را می توانید بگیرید
مهریه قابل مطالبه ست و حضانت مطابق قانون مدنی عمل میشود
بله میتوانید مهریه را مطالبه کنید و برای حضانت هم اگر ثابت شود پدر توان نگهداری مناسب از فرزندان را ندارد، دادگاه میتواند حضانت را به شما بدهد
با سلام
جهت مطالبه مهریه به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید و اگر توان پرداخت نداشته باشد می تواند دادخواست اعسار بدهد.