هروقت بری مجددا باید بری کمیسیون چون در سیستم ثبت شده
سلام و احترام. تا وقتی کمیسیون پزشکی نرفته اید، روند صدور گواهینامه متوقف می ماند. برای حذف شدن از سیستم، مهلت قطعی و عمومی پیدا نشد، ولی چون صدور گواهینامه منوط به احراز سلامت جسمی و روانی است، بهتر است از همان آموزشگاه یا پلیس راهور پیگیری کنید و وقت کمیسیون بگیرید.