بزرگوار، با وجود مدارک واریز وجه امکان طرح دعوا برای بازپسگیری خودرو وجود دارد اما به دلیل ثبت سند به نام همسرتان، حتماً باید با وکلای سایت مشورت کنید.
بله امکان آن وجود دارد
بله امک دارد
اصل بر مالکیت همسر است
اگر سند خودرو به نام همسرتان است مالک او محسوب میشود و فقط در صورتی میتوانید پس بگیرید که در دادگاه ثابت کنید پول را به عنوان امانت یا با توافق مالکیت خودتان پرداخت کردهاید
با سلام
در اینگونه موارد برخی شعبات ادعای هبه را نمی پذیرند و صرفاً می توانید دادخواست مطالبه وجه بدهید.