سلام شکایت دادخواست خلع ید بده تا زمین ازش بگیرن
سلام ابتدا اسناد مالکیت خود و مدارک تقسیم ارث قدیمی را بررسی کنید از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی دادخواست خلع ید یا رفع تصرف ثبت کنید در صورت امکان استعلام از اداره آب منطقهای درباره مجوز چاه بگیرید اگر چاه غیرمجاز باشد، روند کار خیلی سریعتر به نفع شما پیش میرود نکته مهم اگر آن شخص ادعا کند که سالها در آنجا تصرف داشته یا حقی برای آب داشته، ممکن است دادگاه بررسی بیشتری انجام دهد؛ بنابراین مدارک مالکیت و حدود زمین بسیار مهم است.
نیاز به تنظیم شکایت دارید
با سلام
اگر ادعایی دارید جهت ثبت شکایت به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید.
چنانچه حق ارتفاقی ندارد، اخراج قانونی متصور است