بزرگوار، با حضور فرزندان مادربزرگ (عمو و عمهها)، سهم ارث ایشان به آنها میرسد و نوهها ارث نمیبرند، اما برای بررسی جزئیات حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.
سلام فقط طبقه اول
سلام بله ۱/۶ سهم الارث مادر است و در صورت فوت مادر، ۱/۶ سهم مادر به ورثه حین فوت ايشان رسید
فقط فرزندان متوفی ارث میبرند خواهر و برادر پدرتان جزو طبقه دوم هستند و با وجود فرزندان ارث نمیبرند
با سلام
یک ششم اموال مادرش به فرزندانش می رسد مگر اینکه قبل از فوت سهم خود را به نوه های خود انتقال بده.