بزرگوار، امضای سند بدون آگاهی و محدودیتهای قانونی وصیت تا ثلث اموال موضوع حساسی است که برای بررسی امکان ابطال آن حتماً باید با یک وکیل متخصص مشورت کنید.
وصیت قابلیت ابطال دارد و حتی اگر معتبر باشد ورثه میتواند بیش از یک سوم را قبول نکند،مادر اگر مالک باشد در زمان حیات میتواند هر تصرفی در مال خود کند
کاربر محترم چنانچه امضاء کرده باشد تصمیم ایشان نافذ است
این سند در صورت تأیید وراث معتبر است و چون همسرتان آن را امضا کرده، قانوناً علیه او سند محسوب میشود مگر اینکه فریب یا اجبار در دادگاه ثابت شود. مادر در زمان حیات مالک کامل سهم خود (۳ دانگ) است و میتواند آن را به هر کسی بخواهد منتقل کند یا ببخشد و وصیتنامه فعلی مانع او نیست. اعتراض به دلیل عدم مطالعه متن ممکن است اما اثبات آن پس از ۵ سال بسیار دشوار است؛ اگر پدر در قید حیات است، بهترین راه این است که یک وصیتنامه جدید و رسمی تنظیم کند تا تمامی توافقات و وصایای قبلی خودبهخود باطل شود.
ملزم به امضای خویش است