سلام در برخی پلتفرمهای تاکسی اینترنتی، استفاده از شماره مسافر خارج از ضرورت سفر ممکن است خلاف قوانین داخلی همان پلتفرم باشد در این حالت ممکن است پلتفرم به شما تذکر بدهد یا حساب راننده را بررسی کند اما لزماً جرم کیفری محسوب نمیشود تهدید به شکایت خیلی وقتها افراد در عصبانیت میگویند «شکایت میکنم»، اما برای نتیجه گرفتن باید مدرک ارائه دهند نشان دهند که مزاحمت یا رفتار نامناسبی رخ داده با توضیحی که دادید، احتمال اینکه جرم محسوب شود پایین است کاری که بهتر است انجام دهید برای احتیاط دیگر هیچ پیام یا تماسی ارسال نکنید همه پیامها را نگه دارید (به عنوان مدرک اگر از طرف پلتفرم پیگیری شد، خیلی ساده بگویید پیام صرفاً تشکر بوده و بلافاصله هم عذرخواهی کردهاید نکته مهم این پاسخ مشاوره رسمی حقوقی نیست، اما با رویههای معمول یک پیام تشکر محترمانه → معمولاً جرم نیست مگر اینکه مزاحمت ادامهدار یا محتوای نامناسب وجود داشته باشد
سلام
با توجه به شواهد و مدارک موجود از جمله پیامکهای شما، بازخورد مثبت مسافران دیگر در برنامه و عدم وجود قصد سوء یا مزاحمت در پیامک ارسالی، احتمال مجرم شناخته شدن شما بسیار کم است. در واقع، پیام شما صرفاً ابراز تشکر و انتقال انرژی مثبت بوده است.
با این حال، برای اطمینان بیشتر و آمادگی در صورت طرح شکایت، بهتر است تمام پیامکهای ارسالی و دریافتی بین خود و مسافر و همسر ایشان را به همراه نظرات مثبت سایر مسافران در برنامه، به دقت حفظ کنید. در صورت طرح شکایت، این مدارک به عنوان دفاعیات شما مورد استفاده قرار خواهند گرفت...
با سلام
خیر
با توجه به توضیحات ارائه شده شکایت نتیجه ای نخواهد داشت