درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بیمه خودرو

سلام من تو جاده تو لایین سبقت حرکت میکردم با سرعت 100 در حال سبقت گرفتن بودم که یک ماشین با سرعت 170 قصد داشت از بین من و ماشین بقلی رد بشه ولی خورد به گلگیر عقب سمت شاگرد ماشین من ماشین لیز خورد عقب عقب به سمت زمین گندم رفت و وسط زمین گندم ماشین از قسمت موتور اتیش گرفت و تقریبا نصف ماشین سوخت خواستم ببینم بیمه این خسارت رو تقبل میکنه ؟ ممنون

پاسخ ها

سلام کروکی بگیرید و شکایت کنید

سلام  اگر رانندگی شما تخلف خاصی محسوب شود که در بیمه استثناء شده باشد معمولاً فقط مستی، فرار از صحنه، نداشتن گواهینامه معتبر ممکن است مشکل ایجاد شود پس اگر بدنه دارید، بیمه بدنه تقریباً کل خسارت را پرداخت می‌کند به‌جز فرانشیز و افت ارزش اگر در قرارداد باشد اگر بیمه بدنه دارید → تقریبا کل خسارت قابل پرداخت است اگر بدنه ندارید  فقط بخشی از خسارت توسط بیمه طرف مقابل پرداخت می‌شود و احتمالاً تمام هزینه آتش‌سوزی و سوختن کامل تحت پوشش نخواهد بود.

با سلام 

بیمه طبق قرارداد خسارت را پرداخت می کند و اگر اتش سوزی ناشی از تصادف باشد باید بیمه خسارت را پرداخت کند.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص