سلام کروکی بگیرید و شکایت کنید
سلام اگر رانندگی شما تخلف خاصی محسوب شود که در بیمه استثناء شده باشد معمولاً فقط مستی، فرار از صحنه، نداشتن گواهینامه معتبر ممکن است مشکل ایجاد شود پس اگر بدنه دارید، بیمه بدنه تقریباً کل خسارت را پرداخت میکند بهجز فرانشیز و افت ارزش اگر در قرارداد باشد اگر بیمه بدنه دارید → تقریبا کل خسارت قابل پرداخت است اگر بدنه ندارید فقط بخشی از خسارت توسط بیمه طرف مقابل پرداخت میشود و احتمالاً تمام هزینه آتشسوزی و سوختن کامل تحت پوشش نخواهد بود.
با سلام
بیمه طبق قرارداد خسارت را پرداخت می کند و اگر اتش سوزی ناشی از تصادف باشد باید بیمه خسارت را پرداخت کند.