با سلام شما باید در آن زمان شکایت میکردید حکم میگرفتید در نهایت حکم خود را اجرا نمیکردید اما در حال حاضر زمان زیادی گذشته است اما اگر این موضوع یا موارد دیگری است میتوانید با بنده تماس بگیرید تا جزئیات را به صورت تخصصی و موردی و بیشتر بررسی نماییم
سلام مشمول مرور زمان شده نمی تونید
اثبات ادعا با توجه به مرور زمان مشکل است
با سلام
با توجه به گذشت زمان طولانی شکایت نتیجه ای نخواهد داشت.