درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - رابطه نامشروع

سلام و خسته نباشید. سال 93 متوجه ارتباط شوهرم با همکارش شدم و چون خط موبایلش به نام خودم بود تونستم پرینت بگیرم. بعد متوجه شدم بله حدسم درست هست.اون موقع بخاطر اصرار شوهرم و شرایط بچه ام مجبور شدم اقدامی نکنم . ولی همچنان دلم باهاش صاف نیست . آیا الان اگه بخوام ازش جدا بشم میتونم به این موضوع استناد کنم یا چون زمان ازش گذشته دیگه قابل قبول نیست.

پاسخ ها

 با سلام شما باید در آن زمان شکایت می‌کردید حکم می‌گرفتید در نهایت حکم خود را اجرا نمی‌کردید اما در حال حاضر زمان زیادی گذشته است اما اگر این موضوع یا موارد دیگری است می‌توانید با بنده تماس بگیرید تا جزئیات را به صورت تخصصی و موردی و بیشتر بررسی نماییم 

سلام مشمول مرور زمان شده نمی تونید 

اثبات ادعا با توجه به مرور زمان مشکل است

با سلام 

با توجه به گذشت زمان طولانی شکایت نتیجه ای نخواهد داشت.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص