با سلام و یاد مدارک قانونی داشته باشید صرف خواندن صیغه کفایت نمیکند مگر اینکه هر دو نفر اقرار بکنید و بتوانید مدارک
بگیرید
نیاز به اثبات عقد نکاح موقت است
سلام اگر شکایت کردن صیغه ثبت نکردید و ثابت کنن صیغه بودن باید صیغه رو ثبت کنید اگر مورد دیگه بخوان شکایت کنن اول پای خودشون گیره
با سلام
شما برای اینکه جهت اخذ شناسنامه فرزند مشکلی پیش نیاد صیغه مکتوب تنظیم کنید و همان صیغه موقت را ثبت کنید تا برای اخذ شناسنامه مشکلی پیش نیاد. ثبت صیغه نامه و شناسنامه به معنای عقد دائم نیست و مشکلی از این جهت پیش نمیاد.