اگر دلیل قابل اثبات (مثل اسکرینشات، شاهد یا ادله فنی قابل بازیابی) نداشته باشید پیگیری رابطه بعد از یکسال بسیار دشوار است، اما میتوانید آن را در کنار پرونده ضربوجرح و مهریه بهعنوان سوءرفتار مطرح کنید؛ با این حال اثبات «رابطه نامشروع» بدون دلیل قوی معمولاً منجر به محکومیت نمیشود.
سلام باتوجه به گذشت زمان امکان استعلام وجود ندارد
با سلام
در دادگاه خانواده اینگونه موارد بررسی نمی شود و اگر بخواهید شکایت کیفری مطرح کنید به نظر با این شرایط شکایت نتیجه ای نخواهد داشت. بهتر است توافق کنید و به صورت توافقی طلاق بگیرید و اگر حاضر به توافق نشد با مطالبه مهریه زوج را تحت فشار قرار دهید تا حاضر به توافق بشه.