اگر طرف مقابل تجدید نطر خواهی کرده باشد دادخواست و متن به شما ابلاغ خواهد شد و میتوانید لایحه مناسب داشته باشید و بگذارید در پرونده از این نظر نگرانی نداشته باشید
در تجدید نظر به همون موضوع رسیدگی میشود
سلام بله میتوانید مطالعه کنید ضمنا لایحه تجدیدنظر خواهی ایشان به شماابلاغ میشود و ده روز مهلت پاسخ میدهند و بعد پرونده به دادگاه تجدید نظر خواهد رفت
با سلام زمانی که شخص در مهلت ۲۰ روزه تجدید نظرخواهی میکند به شما هم ۱۰ روز فرصت داده میشود که آن تجدید نظرخواهی را مطالعه کنید و لایحه دفاعی بدهید
در دعاوی حقوقی ابلاغ تبادل لوایح دریافت مینمایید و در صورت عدم ارسال، دادرسی دارای ایراد شکلی بوده و قایل اعتراض است