با سلام
با توجه به توضیحات ارائه شده بهتر است مشکل را دوستانه حل و فصل کنید و اگر شکایتی دارید از طریق اتحادیه موضوع را پیگیری کنید
سلام قبل از خرید باید تحقیق میکردید قابل فسخ نیست مگر با توافق دو طرف اقاله شود و یا اگر عیبی دارد که نهان بوده به استناد خیار عیب فسخ کنید
با سلام میتوانی شکایت کنید ایشان باید گوشی را پس بگیرد گوشی جدید به شما بدهد