درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پس دادن گوشی و گرفتن ضرر فروشنده

باسلام ما یه گوشی گرفتیم با مهلت تست 24 ساعته و ضمانت فروشنده و گفت ببرین اگه حتی یک ایراد داشت بیار پس میگیرم ولی اگه یه زمان از گوشی خوشت نیاد و بیاری با ضرر 2 میلیونی گوشیو ازت برمیدارم بعد اینکه پولو پرداخت کردیم گوشیو بلافاصله بردیم چند جا نشون دادیم همه چنتا ایراد درآوردن و گفتن بهتره ک گوشیو پس بدی حالا ما گوشیو بردیم پیش فروشنده میگه ایرادارو درست میکنم و پس نمی‌گیرم یعنی زیر بار نمیره و میگه اگر گوشیو نمیخایی باید دو میلیون از پولش کم بدم بهت خاستم ببینم این مجازه ک از من 2‌میلیون ضرر بگیره

پاسخ ها

با سلام

با توجه به توضیحات ارائه شده بهتر است مشکل را دوستانه حل و فصل کنید و اگر شکایتی دارید از طریق اتحادیه موضوع را پیگیری کنید 

سلام قبل از خرید باید تحقیق میکردید قابل فسخ نیست مگر با توافق دو طرف اقاله شود و یا اگر عیبی دارد که نهان بوده به استناد خیار عیب فسخ کنید

 با سلام می‌توانی شکایت کنید ایشان باید گوشی را پس بگیرد گوشی جدید به شما بدهد 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص